Lions In Cages


dessa snygga herrarna kan man ta och spana in på The Satorialist som förövrigt är min mest besökta hemsida efter facebook.

prov prov prov. somnar snart i mina papper om folkmord, inte för att det är tråkigt utan för att vår lärare har tryckt upp ett träd åt varje elev och det står exakt samma sak på varje ark. ska kämpa mig igenom de resterande 45 sidorna nu med markeringspennan i högsta hugg. lite f-m-l varning. om ni inte pluggar som jag så lyssna på denna fantastiska skapelse.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur tänkte Malin när denna bild valdes ut?

När blev gubbmode ackompanjerat av tjocka glasögonbågar med en sportig kavaj melodin!?



Kongo-style!

2011-02-13 @ 03:31:07
Postat av: Anonym

En frågestund hade varit kul.

2011-02-15 @ 02:36:54
Postat av: malin

melodin vet ja jag inte om det blev, men jag tycker det ser riktigt snyggt ut!

En frågestund kan man kanske dra ihop, är inte så jättemycket för sånt, känns lite löjligt! men ska se vad jag ska göra.

2011-02-15 @ 18:25:16
URL: http://cycle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0